2016. június 15., szerda

We loves book tag

Hello mindenki!
Lorina és Anett vagyunk és a mai nap szeretnénk megcsinálni a We Loves Book Tag-t.

1.    Ha a könyveid közül csak egyet tarthatnál meg, a többit pedig el kellene dobnod, mi lenne ez az egy könyv?

     Lorina: Egy könyvmolytól vétek ilyet kérdezni! természetesen egyiket sem dobnám el.

      Anett: Nos én ilyet soha nem tennék, de ha nagyon kéne választanom akkor a Sarah           Maclean: A csábítás 9 szabálya című könyv lenne az.

2.       Melyik az a könyv, amit soha nem olvasnál el újra?

          Lorina: Szerencsére még nem volt olyan könyv, amit tényleg nagyon de nagyon nem          szerettem.

          Anett Hát még ha utánam dobnák se kéne Jessica Sorensentől az Ella és Micha titka,          ritka egy sz*r olvasmány, fuu de rossz volt.

3.       Szoktál rágcsálni, vagy iszogatni valamit olvasás közben?

         Lorina: Nem sokszor, mert akkor általában le is eszem a könyvet, aminek nem szoktam       örülni.

Anett: Szoktam néha néha csak mindig leeszem a könyvet és inkább ilyen szörnyűséget nem tennék :P

4.      Mikor kezdődött az könyvek iránti szereteted és melyik volt az egyik első könyv amit olvastál?

     Lorina: Mindig is szerettem olvasni, soha sem voltam könyvgyűlölő, de tavaly tavasszal      kezdtem el rendkívül sokat olvasni. Az első könyv, amit akkor olvastam az a Beavatott        volt Veronica Roth-tól és onnantól kezdve csak özönlöttek a jobbnál jobb könyvek.

     Anett: 1 éve egy táborban voltam, ahol szörnyen unatkoztam, barátnőm igazi              könyvmoly, így kölcsön kértem tőle Jennifer L. Armentrout Obszidián című könyvét és beleszerettem, onnantól a naptól kezdve hivatalosan is könyvmoly lettem J

5.      Nagyon romantikus vagy nagyon akciódús?

Lorina: Mindkettőből egy kevés, és akkor lesz igazán jó.

Anett: is-is
6.      Függővég vagy lezárt befejezés?

Lorina: Szerintem a lezárt befejezés, mert úgy lesz a történet kerek és teljes.

Anett: Lezárt befejezést

7.      Kicsi vagy nagy könyv?

Lorina: Vannak olyan történetek, amik rövidek és mégis minden megvan benne, illetve olyan is amik jó hosszúak, mégse érzi úgy az olvasó hogy nagyon el van nyújtva.

Anett: Attól függ

8.      Egy műfaj vagy többnek a keveréke?

Lorina: A keverékek, hiszen akkor lesz igazán különleges és persze egyedi.

Anett: Keverék

9.      Múltban, jelenben vagy jövőben játszódód történetek?

Lorina: Mikor mihez van jobban hangulatom, de alapjába véve mindegyik idősíkban szívesen olvasok könyveket.

Anett: Múlt és jövő

1     Önálló könyv vagy sorozat?

Lorina: Attól függ, milyen a történet és mennyi mindent tud az író kihozni belőle.

Anett: Attól függ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése