2016. augusztus 27., szombat

M.Leighton: Rajtad áll

Sziasztok! A mai nap egy cseppet sem kedvelt regényt fogok nektek bemutatni. Imádom a könyveket és soha nem mondom azt egy történetről, hogy utálom, csak azt, hogy nem igazán jött be, de ezt az olvasmányt egyenesen ki nem állhatom, UTÁLOM!!!! Nos hát nézzük akkor M.Leighton Down to you- Rajtad áll című borzalmát. A poszt erősen Spoileres lesz, mivel valahogy le kell vezetnem a feszkót  amit ez könyv okozott.

Tartalom:
 Egy lány. Egy ikerpár. Egy furcsa háromszög.
Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.
Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható, és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.
Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elmenekülne. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.
Érzéki játék, három játékossal…
Vajon hogyan végződik a játszma?




Erre a könyvre úgy fél évvel ezelőtt bukkantam rá és én sajnos hajlandó vagyok borító alapján megítélni egy könyvet, ahogy ezzel is így történt. Fantasztikus a borítója! Ennyit a pozitívumokról! Lorina barátnőmtől és blogtársamtól kaptam meg névnapi ajándék gyanánt, mert ejtettem egy kis bogarat a fülébe, hogy mennyire tetszik ez a könyv. Még a tartalma is megfogott. De egy barátokkal töltött hétvégén elkezdtem olvasni és minden, amit a könyvről gondoltam mehetett a süllyesztőbe. Senkit nem akarok megsérteni, sokaknak tetszett. Sajnos én nem osztom ezt a véleményt! Elnézést ha elejtek egy-két trágár kifejezést!


Kicsi Ribi


Cash
A történet a 22 éves egyetemi hallgatóról Oliviáról szól, aki a gazdag ribanc ( sok ribanc van benne) unokatesójánál lakik és egy birkatenyésztő lánya.  Az egész egy leánybúcsúval indul, ahol a hölgyek várják a sztriptíztáncost.  Persze a világ legjobbképűbb pasija lép be az ajtón, aki mellesleg már első látásra kiszemeli Oliviát. A lányok nem tudják, hogy nem ő a táncos, ezért megkérik „főhősünket”, hogy vetkőztesse le a srácot, akit Cash-nak hívnak (csak szerintem fura, hogy számlának hívják a csávót?).  Végül betoppan a táncos és elkezdi szórakoztatni a csajokat, majd kiderül, hogy Cash a bár tulajdonosa. Motoros, bőrdzsekis tipikus rosszfiú.



Nash






Másnap reggel Olívia meglátja a konyhában Cash-t, ahogy unkatesójával smárol… vagyis nem.. Cash ikertestvérét Nash-t látja, aki egy nagyon menő cég ügyvéde. Egy szót sem szólok.





Aztán történik aminek történnie kell. Ha a jó fiúval van akkor a rossz fiút akarja, ha meg a rosszfiúval van akkor a jófiút.
Egy előző kapcsolata miatt nem akar kikezdeni a Cash-sal ( de mégis ki fog, csodával határos módon) mivel az akkori rosszfiúja a felesége mellett tartotta Liv-et, mint valami szeretőt és Olívia pedig végig tudta, hogy házas és gyereke van a pasinak. Úgy érezte, hogy tönkreteszi a srác házasságát. Hát nem aranyos! De mégis 2 évig járt vele a....... a franc tudja miért.

Wtf mérő

Nah mindegy, nálam az verte ki a biztosítékot, hogy egy srác felszökött Olívia szobájába és megba..khm…kompromittálta. A csaj persze végig észnél volt és tudta, hogy Nash vagy Cash az aki, döngette, de nem volt hajlandó kinyitni a szemét, mert hát idézem „Élvezni akarta a pillanatot”. Itt az a bibi, hogy mégis ki a búbánattal élvezze a pillanatot! Azért én még azt is előre szeretem tudni, hogy mi lesz a vacsora és majd élvezem a pillanatot, amikor fogyasztom, de ez szerintem kiütötte a WTF mérőt, legalábbis nálam.

A történet úgy folytatódik, hogy a csaj majdnem a történet végéig találgat, hogy kivel feküdt le és úgyis próbálja kideríteni, hogy Cash-sal le is fekszik, vagyis inkább…nem tudom, hogy fejezzem ki magam… egy budiban egyáltalán le lehet feküdni valakivel?

Kábé ilyen fejet vágtam

Hagyjuk! Csak úgy fogja megtudni ezt, amikor az illető a képéhez vágja, hogy „ Hahó én elégítettelek ki hajnalok hajnalán”.

Azt hittem a könyvet a medencébe dobom, amikor még az orosz maffiát is belekeverték. Kész röhej!!

A barátaim nevettek is az égő pofámon! Engem soha, de soha így könyv nem tudott kihozni a sodromból, még az Ella és Micha titka sem.

Ha akartok egy nyári kis könnyed olvasmányt, ez ne legyen!!  A legtöbb szereplőt utáltam és minden létező helyes fiú Olívia után epekedett, jaj hát miért ne?! Akkor voltam nagyon hülye, amikor a 2. részt is elolvastam, mert az még ezt is túlszárnyalta az utálatomban. Habár ott egy szereplő utálta Olíviát, szóval mégse volt sikertelen.  A 2. rész még borzalmasabb és a kiállhatatlan szex jelenteket még nem is említettem!

Értékelés: 10/ 2
Kedvenc karakter: Szerintem az a pasi akinek szövege se volt
Kedvenc idézet: Minden sorát utáltam
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 263



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése