2016. szeptember 11., vasárnap

Teen Wolf Tag

Sziasztok, a kedvenc sorozatunkról szóló Tagat hülye lennék nem megcsinálni, úgy hogy lássuk a Teen Wolf Tagat!!





1.Ki a kedvenc szereplőd? Stiles Stilinski-nél nincs aranyosabb pasi a Földön, de már Lori lenyúlta :,(



2.Ki a kedvenc „párod”? Lydia és Stiles párosításában nagyon hiszek, hátha a Stydia rajongóknak kedvez a 6. évad








3.Miért kezdted el nézni a Teen Wolfot? Rengeteg pozitív véleményt hallottam róla és gondoltam, miért ne, vágjunk bele. És milyen jól tettem!!

4.Mutasd be a Teen Wolfot egy szóval!  Sexy

5.Melyik volt a kedvenc részed? A rengeteg kedvenc mellett nehéz egyet kiemelni


6.Mi volt az első benyomásod a Teen Wolfról? " Hogy lehet, hogy a világ összes jó pasija Bacon Hills-ben lakik?"








7.Scott vagy Isaac? Scott, ő az alfám, de Isaac-ot is imádtam, hiányzik!







8.Derek vagy Stiles? Stiles, de Derek a best


9.Allison vagy Lydia? Allisont jobban szerettem az elején, de Lydia kinyerte a tiszteletemet










10.Ethan vagy Aiden? Fogalmam sincs melyik melyik !!!



11.Chris Argent vagy Sheriff Stilinski? Ne kérdezd, nem tudok választani, imádom mind 2 karaktert.

12.Hányasra értékeled a Teen Wolfot 1-10-ig? 10/10 ha lehetne többet adni, akkor megadnám a 100-at is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése