2016. június 20., hétfő

Jennifer Armentrout : Obszidián

Sziasztok, Anett vagyok és a mai nap, azt a könyvet fogom bemutatni, ami miatt kezdtem el olvasni!
Fülszöveg:
Az újrakezdés szívás. Amikor  éppen az utolsó középiskolai évem előtt Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt. Valami váratlan. A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem. Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam...

A könyv  számomra letehetetlen volt. Ez volt életem első könyve amit végig olvastam egy huzamba. Nem tudtam abba hagyni. A karakterek szerethetőek és Daemon Black egy életre a szívedbe lopja magát.
Katy 17 éves lány, aki édesapja halála után Nyugat- Virginia egyik kis városába költöznek. Édesanyja megkéri lányát, hogy kérjen útba  igazítást szomszédoktól, akik vele egyidősek. Át is megy és ajtót nyit neki minden idők leghelyesebb, legdögösebb és legfaragatlanabb pasija. Mire nagy nehezen  kiszedi belőle a bolt helyét, Katy tombolva megy bevásárolni. Főszereplőnk meglátja a világ legszebb lányát, aki mellesleg felfuvalkodott szomszédja ikertestvére. Dee nagyon vidám, kecses és bájos, míg ikertestvére Daemon egy szörnyen beképzelt alak. Így telik el a nyár Nyugat-Virginiaban. Daemon és Katy próbálják kerülni egymást, míg Deevel remek barátságot köt. 

Elkezdődik a tanév Petersburgban közép sulijában, ahol újoncunk már is talál ellenségeket, de barátokat is. Daemon körül egyre furcsább dolgok történnek és nem tudja Katy mi lehet az. Amíg egy váratlan baleset következtében meg nem történik a baj és Black legnagyobb ellenségei törnek az ő és családja életére. Katy is a radarjukra kerül, mivel Daemon megjelölte, ami szinte úgy vonzza az arumokat magához, mint a méz a legyeket. 

Vajon képesek lesznek túllépni az ellenségeskedésen és egy csapatként működni és vajon sikerül azt megállniuk, hogy menthetetlenül egymásba szeressenek?

A röhögést nem bírtam abbahagyni, míg olvastam, a szereplők humora fergeteges és fantasztikus.

Szereplők:
Katy: Erős karakter, nem hagyja, hogy piszkálják és nem szeret alul maradni. Állja a sarat Daemon beszólásaival szemben és képes megvédeni magát. Nagyon tetszik benne, hogy van egy blogja, és imád olvasni. A gyönyörű könyves gyűjteményét én is elfogadnám.

Daemon: Nem is kell mondanom, hogy Amerika leghelyesebb és legszemetebb pasijával van dolgunk, de belül ő is egy érző lélek, aki óvni szeretné Katyt a bajtól. Az is nagyon aranyos, hogy néha csak lehullik az álcája és egy nagyon kedves és vicces fiú.



Összességében remek olvasmány azoknak, akik szeretik a kalandot, a természetfeletti dolgokat és a kezdődő románc.
 
Értékelés: 10/9
Kedvenc karakter: Dee Black
Kedvenc idézet: - Bármikor kopogtatsz  be hozzám az rosszkor van kölyök
-          Kölyök? - kérdeztem vissza tágra nyílt szemmel. Csúfolódóan ismét felvonta a szemöldökét. Kezdtem utálni a szemöldöké - Nem vagyok kölyök. Tizehét múltam.
-          Valóban?- pislantott- Tizenkettőnek nézel ki. Nem. Tizenháromnak, de a testvérem egyik babája hasonlít rád. Nagy szeme, üres a feje.
Tetszett: Katy könyvimádata
Nem tetszett: Daemon önteltsége
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 424

Ha elszeretnéd olvasni itt kedvezményesen megrendelheted: http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/jennifer-armentrout-obszidian-6119







2 megjegyzés:

  1. Köszönöm hogy megismerteted az obszidiánt! Nagyon jó könyv és ha egyszer s kezedbe veszed nem tudod lerakni! Még egyszer nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon örülünk, hogy tetszett a könyv és reméljük találsz a blogon még legalább ilyen jókat.😊

    VálaszTörlés