2016. augusztus 13., szombat

Csitt Csitt Fanfiction

Sziasztok, Anett vagyok és most egy szokatlan bejegyzés következik
1 évvel ezelőtt olvastam el Becca Fitzpatrick- Csitt csitt című sorozatát. Nagyon szerettem ezt a könyvet hiszen az elsők között volt amiket elolvastam. Sajnos én a végével nem voltam megelégedve amikor SPOILER
Scott meghalt. Így hát elhatároztam, hogy írok egy végső befejezést a könyvnek, amelyben kedvenc karakteremet felélesztem. Első próbálkozásom, szóval nem biztos, hogy olyan jó lesz, de gondoltam megosztom veletek.
After Finale
( Vee és Scott története)
51 évvel a Finale- Végjáték után

Folttal épp a szokásos péntek esti programunkon vettünk rész, vagyis összebújva filmet nézünk. De ez a péntek este egészen más, hiszen ma van 51 éve, hogy Scott Parnell, életem megmentője meghalt, mikor engem védelmezett. Nem telt el nap, hogy ne imádkoztam volna hozzá és nem csak egy barátot vesztettünk ezen a napon, hanem egy remek férfit, aki meghódította legjobb barátnőm, Vee szívét, de sajnos nem lehettek sokáig együtt, amit Vee nem igazán tudott feldolgozni, így Angliába költözött, hogy újra kezdjen mindent.
Az elmúlt 51 évben, voltak csodás és gyászos éveink.
Mivel én és Vee nephilimek vagyunk, örökké élünk, ahogy Folt is, mivel ő angyal. Miután Vee és brit vőlegénye megesküdött 47 évvel ezelőtt, Folttal mi se haboztunk sokáig és fél év után mi is kimondtuk a boldogító igent. A barátnőm Angliában, én és az angyalom Amerikában tengettünk mindennapjainkat és minden jó volt. Boldogak voltunk.  Elhatároztuk, hogy gyereket szeretnénk, de sajnos kiderült, hogy egy nephilim nő nem tud teherbe esni. Az örökbe fogadás szóba se jött, mivel nem akartam végig nézni, ahogy a gyermekem megöregszik és meghal. Úgyhogy sajnos drága édesanyám unoka nélkül hunyt el 20 évvel ezelőtt.
Nem nagyon volt maradásunk Amerikába,mivel mindenki öregedett körülöttünk, így Veehez és férjéhez költöztünk Angliába. 10 percre vettünk egy házat a közelükben és gyakran látogattuk egymást.
Vee 40 évvel ezelőtt bevallotta a férjének, hogy nem hal meg. A férfi jól kezelte a hírt, de sajnos nem tudtak együtt megöregedni, mivel sem Vee és sem Gavin nem öregedett meg. Gavin 13 éve autóbalesetben életét vesztette. Barátnőm teljesen maga alatt volt és nehezen gyógyult ki a gyászból. Folttal végig mellette voltunk és támogattuk. Barátnőm nem akart többé férfit az életében, legalábbis egy jó darabig. Voltak futó kapcsolatai, de nem komolyak. Azt hitte soha nem jön el a szerelme, mivel Scottal és Gavinnel együtt elment.
De ez az 51 éves évforduló más volt mint a többi.
Folttal a filmnézés után beszélgettünk egy kicsit, milyen volt a napunk, aztán mentünk lefeküdni és most hanyagoltuk a szinte mindennapos szeretkezést.
Reggel 7 óra körül felébredtem,mert hallok egy nagy dübögést az ajtón….. Valaki veri a bejárati ajtót.
-         - Folt, drágám!- szóltam hozzá megszeppenve
-         - Megyek megnézem ki az, te csak pihenj tovább édesem- mondta félkómásan és csókolt lehelt a számra, amit ennyi év után sem untam meg.
De nem aludtam vissza és kíváncsi voltam ki az. Felvettem a köntösöm és indultam volna le az emeletről, amikor Folt holt sápadtan néz rám.
-          -Ki volt az kicsim- kérdeztem
-          -Azt hiszem inkább a saját szemeddel szeretnéd látni .- mondta rám sem nézve.
Szaladtam le a lépcsőn és egy alak ült a kanapénkon. Háttal ült nekem, de látszott rajta, hogy megviselt a külseje. De aztán megfordult…………Scott………
Nem is emlékszem mi történt, azt tudom, hogy sírtam és nevettem egyszerre. Rohantam hozzá megöleltem és akadozva a könnyektől kérdeztem tőle:
-         - De hogy??? Hogy… lehe… hogy lehetséges ez…. úristen Scott…Scott… hiányoztál nagyon!
-         - Te is nekem lökött, nagyon, nagyon, még azaz idióta Folt is.- mondta Scott
-         - Mi történt- szólalt meg Folt a hátunk mögött.
-          -Mindjárt válaszolok minden kérdésre, de előbb.. hol van Vee??- kérdezte Scott
-          -Tőlünk úgy 10 percre van, mindjárt elmegyünk hozzá, csak mond meg, hogy a kurva életbe keltél életre?- kérdezte Folt mosolyogva.
-        -  Nos 50 évenként felengednek egy nephilimet a halálból, aki nemes tettet hajt végre, és úgy tűnik én voltam az, és addig maradhatok ameddig szeretném, akár örökre- mondta a megmentőm.
-          Úristen Scott!!- öleltem újra magamhoz. – Máris elviszünk Vee-hez csak hagyd, hogy felöltözzek. - indultam is az emeletre, de láttam még, hogy Scott és Folt összeölelkezik.
Egy negyed óra múlva, már indulásra készen mindhárman ültünk be a kocsiba. Hívtam Vee-t.
-          -Szia drágám, felébresztettelek?- kérdetem
-          -Hát cica, igen, még csak fél nyolc, miért hívsz? Nem ért volna rá 2 óra múlva?- kérdezte álmos hangon. Hiába a gyász, 51 év alatt semmit nem változott.
-          -Nem, ez nem várhat egy percet sem, egy nagyon fontos dolgot, vagyis inkább személyt kell bemutatnunk.
-         - Jajj Nora, ha játszani akarod nekem a kerítőt, akkor én visszafekszek.
-         - Nem, vagyis igen… majd meglátod, 5 perc és ott vagyunk.
-          -Az ég áldjon meg téged Nora!!- mondta majd letette.
-         - Nah és mi történt veletek az elmúlt 51 évben- kérdezte Scott az első ülésről, folt vezetett, én hátul ültem.
-          -Normális életünk volt, minden úgy ment, ahogy egy embernél szokás. Összeköltözés, házasság stb.- mondta Folt
-        -  Aha, és Vee-vel??- kérdezte kissé félénken.
-          -Nos vele is.- mondtam és látszott, hogy Scott mindjárt sírva fakad.
-          -De a férje meghalt egy autóbalesetben pár éve. – világosította fel Folt.
Látszott, hogy egy kicsit megkönnyebült.
-         - És veled haver? Nem 50 évenként engednek fel nephilimeket? 51 éve „ haltál meg”. Amúgy én erről miért nem tudok, erről a felengedős dologról?- kérdezte Folt.
-        -  Nos olyan volt ott lenn, mintha megállt volna az idő és minden nap ugyanazt a napot élnénk át. Életünk legszebb napját ismételték, szóval jó volt. Sokat voltam Vee-vel az elmúlt 50 évben. És igen 50 évenként, de 1 éve kereslek titeket barátaim, mert tudtam, hogy nem halhattok meg. Követtem az érzést, amit mindig akkor éreztem, mikor Norara vigyáztam. De meglettetek és most már csak Vee-vel szeretnék lenni. Utolsó kérdésedre a válasz az, hogy miattam vezették be ezt a kis törvény. - meséli Scott
-         - Jajj úgy örülök Scott.- mondom
-        -  Én is, nagyon, hihetetlenül.
Kisebb dugó miatt 20 percbe telt a utunk, de beparkoltunk Vee háza elé. Szép kis takaros családi ház. Rohantam a bejárati ajtó elé és kopogtam.
-          -Szia cica. - nyit ajtót Vee pizsiben.
-         - Szia drágám. – öleltem magamhoz.
-          -Nah ki az a meglepi?- kérdezte, de miután megjelent Scott, megnémult.
-          -Szia Vee. - köszönt Scott.
Barátnőm még mindig nem jutott szóhoz, de könnyek csorogtak le az arcáról. Folt odajött és átölelt és csak figyeltük a megható jelentet. Végül Vee is megszólalt.
-          Scott…Scott….mi… mi tört… mi történt…. jajj Scott….szerelmem….- fakadt sírva Vee és Scott karjaiba borult.
-          Édesem…drágám….. ez az 51 év szenvedés volt nélküled….. nem hiszem el, hogy végre megtaláltalak….- mondja sírva Scott.
-          -De hogy lehetséges ez?- kérdezi mosolyogva, de közben sír.
Scott levázolta röviden a dolgokat, hogy találta meg , miért jött vissza.
-         - Scott.. nem telt el nap, hogy ne gondoljak rád. A férjem sem volt olyan, mint te.
-          -Tudom, hogy utánozhatatlan vagyok.- viccelődik Scott.
Vee nem is vár tovább és forró csókba törnek ki és még én is sírva fakadok, Folt vigasztalt.
-         - Most már minden más lesz szerelmem- mondja Scott
-          -Minden más lesz. – mondja Vee – Szeretlek Scott Parnell.
-          -Én is, nagyon nagyon szeretlek Vee- mondta a fiú majd újra csókba forrasztották szájukat.

1 hónappal  később
Mivel velem és Folttal nem történt semmi különös ez alatt a 1 hónap alatt, mesélek inkább Scottról és Mrs Parnellről.
A találkozás után 1 hónappal a szerelmesek össze is házasodtak, de hozzá teszem, ez alatt az 1 hónap alatt, nem is láthattuk őket.
-         - Most már megcsókolhatod a mennyasszonyt. – mondta a pap.
Scott felemelte Vee-t, aki egy gyönyörű szűk szabású esküvői ruhában volt és jó hosszan megcsókolta.
-          -Ez aztán a happy end. - mondta Folt
-          -Gyönyörű. – súgtam az én angyalomnak és mi is jó hosszú csókot váltottunk.
És nem is kell mondanom, hogy most már mindenki boldogan élt míg világ a világ!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése