2017. május 14., vasárnap

~Érdekes könyves tények rólam (2)~

Sziasztok, Anett vagyok! Blogtársamhoz és legjobb barátnőmhöz  hasonlóan én is megcsinálom az Érdekes könyves tények rólam bejegyzést. Ha érdekelnek az én kis furcsa könyves szokásaim, akkor tartsatok velem és ha nektek is van , azt osszátok meg velünk nyugodtan kommentbe! De nem húzom tovább a szót, kezdjük is el....

1, Én személy szerint nem szeretem pakolászni a könyves polcomat. Valahogy jobb nekem ha minden könyv ott van ahogy először feltettem a polcra. Nem tudom miért, ne kérdezzetek...

2, A könyves polcomat Foltnak hívom. Azért, mert ha leveszek róla egy könyvet, ott marad egy "folt". Imádom, az én kis kincsem.

3, Senkinek nem mondom azt, hogy vettem egy könyvet és feltettem a polcra, hanem mindig ( de tényleg mindig) Foltnak hívom. Néha ezt mások furcsálják is, de nem  szokott érdekelni.

4, Rendelni jobban imádok, mint a könyves boltban vásárolni, de a könyves boltokban szemelem ki azt a könyvet, amit elszeretnék majd olvasni.

5, Soha nem lesz e-olvasóm. Egyszerűen nem akarok. Számomra felbecsülhetetlen az, amikor tapintom és szagolom a könyveket, meg az már nem is igazi könyv.....de ez csak az én véleményem. Persze, tudom én, hogy gazdaságosabb, egyszerűbb és kedvezőbb, de nekem egy megfogható könyv olvasása az igazi élmény.

6, Tudom, elég maradi vagyok, de én képtelen vagyok gépen vagy telefonon olvasni, egyszerűen nem megy.

7. Imádom az illatukat , nekem felér egy Chanel parfümmel.

8. Borzalmas szokásom, de nem tudok leszokni arról, hogy mindig úgy kezdek egy könyvet, hogy elolvasom az utolsó oldalát, nem bírom megállni, hogy ne nézzem meg.

9, Este imádok olvasni a legjobban. Pihentet, elfárasztja a szememet és utána úgy alszok, mint a bunda.
A menedékem


10, Nagyon sokszor csúfolnak és sértegetnek. Legtöbbször azzal, hogy jó tanuló vagyok, de még az olvasással is, hogy " Milyen ember vagyok én, hogy olvasok, az már nem menő", de hát, mivel én általában csúnyán kifejezve tojok az ilyenekre, a képükbe vágom, hogy " Ha nem olvasol, az a te szellemi problémád" előveszem a könyvemet, elkezdek olvasni, és elmenekülök a rosszakaróim elől, de ha kell szembeszállok velük, de úgy vagyok vele, hogy nem is érdemes velük foglalkozni. Nincs igazam könyvmolytársak? :D

11. A blog ötlete először Lori fejéből pattant ki, és közös megegyezés alapján megcsináltuk ezt a kis oldalt, és mindig örömmel nézem, hogy mennyit fejlődött ez alatt az év alatt és még mennyit fog.

12. A könyv imádatom Jennifer L. Armetrout- Obszidián című könyvével indult és azóta is tart.

13, A legeslegeslegkedvencebb könyvem Sarah Maclean- A csábítás 9 szabálya. Egyszerűen még annál jobb könyvet nem olvastam, utánozhatatlanul jó.

14, Nekem van egy olyan borzalmas szokásom, hogy ha olvasok egy könyvet, azaz enyém legyen és ne másé. El kéne kezdenem pedig könyvtárba járnom. Mindenkinek jobb lenne, de hát....

15, Véleményem szerint sose fogok leszokni a könyv függőségemről , mivel annyi szép élményt és kalandot köszönhetek nekik és ezt soha nem adnám fel semmiért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése