2017. május 1., hétfő

Órarend Tag

Nos nem sokára véget ér az iskola.....szerencsénkre, így több időt szánhatunk majd a könyvekre. Ezt a tag-at az olvasás megakadályozójának szántam, ahol tantárgyak alapján jellemezhetünk egy könyvet, ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor tartsatok velem!


1) Matek: Egy nagyon unalmas könyv: Nos ez a Bocsáss meg, Leonard Peackok nem volt számomra túl izgalmas. Nem volt esemény dús, csak a srác belső monológjait olvashattuk ami úgy 100 oldal után rémesen fárasztóvá és letaglózóvá válik.




2) Tesi: Egy könyv, amiben valamilyen sport szerepel: A Csókelvonó kockáknak nem teljes mértékben a sportról szólt, de nagy szerepet kapott benne a snowboard és a gördeszka.



3) Kémia: Egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem: Az Opált régen imádtam, nem tudtam róla leszakadni, 2-szer is elolvastam egymás után, de most, hogy kicsit érettebb lettem valahogy elég nyálasnak tűnt mikor újra olvastam, az a nyáladzás már sok is volt a végére, így be se tudtam fejezni, de kinek a pap kinek a papnő.



4) Történelem: Egy történelmi témájú könyv: A Leányrablás Budapesten trilógia egy igaz történelmi regény. Valós eseményeket idéz fel kitalált karakterekkel, nagyon izgalmas és érdekes olvasmány


5) Idegen nyelv: Egy idegen nyelvű könyv:  A Dublin Street sorozatnak csak két része jelent meg a nyelvünkön, de mivel nagyon érdekeltek a folytatásai, így a legrövidebbet angol nyelven olvastam el, és alig várom, hogy magyarul is elérhetővé váljon az Until Fountain Bridge




6) Irodalom: Egy klasszikus regény:
Tudom...tudom... nehéz nyelvezet, unalmas ráadásul érthetetlen én mégis imádtam, nagyon tetszett, a Pál utcai fiúk után ez az egyetlen kötelező olvasmány amit elolvastam, ráadásul happy end lett a vége... ez nem más mint a Tartuffe Moliere-től

7) Földrajz: Egy különleges országban játszódó könyv: Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozatának 3.részében, az Üvegvárosban csodálatosak a helyszínek, különös országban játszodik, az Árnyvadászok országában, amit Alicantenek hívnak......elmennék oda nyaralni egy-két hétig...

8) Nyelvtan: Egy könyv, amiben rengeteg nyelvhelyességi és helyesírási hibát véltél felfedezni: Most megint kanyarodjunk vissza A végzet ereklyéihez, ezúttal a 2. részre, a Hamuvárosra. A régi kiadást olvasva rengeteg helyesírási hibát véltem benne találni, talán 7-8 rossz szót is találtam.

9) Fizika: Egy könyv, amit mindig is utáltál, most is utálod és mindig is utálni fogod: Rajtad áll, nincs hozzá több szavam.....tudom nem a reklám helye, de ha érdekel valakit, hogy mit gondolok ide kattintva megtekinthetitek.


10) Informatika: Egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, hogy szereted-e vagy sem: Érdekes, nagyon érdekes, furán érdekes, nem is tudtam eldönteni, hogy örülök, hogy vége vagy nem, érdekes........


11) Biológia: Egy könyv ami időnként tetszik, időnként nem: Na ide egy jó kis könyvet választottam, Egy lány beállít az esküvőre című egy interaktív könyv, aminél sosem tudod mi lesz a vége, így lehet szeretni fogod, de lehet, hogy nem.


12) Ének: Egy zenei témájú könyv: Ez se különösen a zene köré épül, de mégis jelentős szerepet játszik benne, hiszen a lány a zene világába menekült és így tudta elfeledni, mindazt a rosszat, ami körülötte zajlik.


13) Technika: Egy könyv amit nagyon vártál, de csalódás volt: Tartalma alapján nagyon megfogott és alig vártam... az első 100 oldalig imádtam, magamat láttam a csajban, de azután pfuuuj a Dunába dobtam volna legszívesebben.



14) Etika: Egy sok tanulsággal rendelkező könyv: A Netflixen óriási sikernek örvendő sorozat, a 13 okom volt könyvben is sok embernek okozott örömöt és bánatot, köztük nekem is. Hihetetlen miken ment keresztül Hannah és nagyon súlyos tanulsággal szolgál, hogy a legapróbb hibáinknak is következménye lehet és vállalni kell a felelősséget.



15) Rajz: Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója: Rengeteg gyönyörű borítójú könyv van, szóval nem tudtam egyet kiemelni.

16) Osztályfőnöki: Egy vicces könyv: Ezen a könyvön nem lehetett nem hangosan felnevetni, imádtam, egy igazi csajos humor koktél az egész könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése